
Aloqa markazi
- Kuzatuv kengashi
- Normativ-huquqiy hujjatlar
Aloqa markazining asosiy vazifalari
Aloqa markazining asosiy vazifasi — mijozlarning qo‘ng‘iroqlarini va ijtimoiy tarmoqlar orqali qilgan murojaatlarini qabul qilish, bank xizmatlarini ko‘rsatish, fuqarolarning murojaatlari va takliflarini o‘rganishdan iborat.
Aloqa markazi tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarga quyidagi bank xizmatlari ko‘rsatiladi:
a) Ma’lumot berish va konsalting xizmatini ko‘rsatish bo‘yicha:
• Bank xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha Tariflar va bankning so‘nggi yangiliklari bo‘yicha malumotlar berish;
• Mijozlar tomonidan ijtimoiy tarmoqlar orqali keladigan murojaatlarni qabul kilish va o‘z vaqtida ”on-layn” javob berish;
• Mijozlarda uchraydigan texnik xatoliklarni bartaraf etish bo‘yicha ma’lumot berish;
• Mijozlarga omonatlar qoldiqlari va omonat turlari bo‘yicha ma’lumotlarni taqdim etish;
• Mijozlarning fuqarolarning shaxsiy jamg‘arib boriladigan pensiya ta’minoti tizimi (keyingi o‘rinlarda — FJBPTT) hisobraqamidagi qoldiq mablag‘lari to‘g‘risida ma’lumotlar berish;
• Mijozlarning hisobraqamlari harakati va qoldig‘i to‘g‘risidagi ma’lumotlarni taqdim etish;
• yuridik shaxslarga korporativ plastik kartasi harakati va qoldig‘i to‘g‘risidagi ma’lumotlarni taqdim etish;
• Mijozlarga halqaro pul o‘tkazmalari to‘g‘risida ma’lumot berish;
• Bank dasturining “Единый реестр пособий” moduli orqali fuqarolarga nafaqa mablag‘i tayinlangan yoki tayinlanmaganligi haqida ma’lumot berish;
• Yuridik mijozlarga “Картотека 2” qarzdorligi haqida ma’lumot berish;
• Bank mahsulotlari va xizmatlari bo‘yicha konsalting xizmatlarini ko‘rsatish va amaliy yordam berish.
b) Mijozlarga masofaviy bank xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha:
• Bank plastik kartasi faoliyatini to‘xtatish (kartani blokka qo‘yish) va tiklash uchun (pin kod 3 marotaba noto‘g‘ri terilganda) imkoniyat yaratib berish;
• Mobil va internet banking bo‘yicha texnik xatoliklarni bartaraf qilish;
• Mijozning talabiga asosan uning hisob raqamidagi mablag‘ni bankdan olgan kreditini so‘ndirish uchun yo‘naltirib berish;
• Mijozning bank kartasiga texnik xatolik sabab tushmay qolgan mablag‘ni uning talabiga asosan o‘tkazib berish;
• Humo terminali orqali yechilgan ammo asosiy hisobraqamga o‘tmay qolgan mablag‘larni o‘tkazib berish;
• Mijozlarning bank kartalari qoldig‘ida tafovut yuzaga kelib qolganda, tegishli chorani ko‘rib kartani aktiv holatga o‘tkazib berish;
• Naqd pulda pensiya oluvchi mijozlarning murojaatiga asosan pensiya mablag‘ini bank kartasiga o‘tkazilishida amaliy yordam berish;
• Bank dasturining “Клиенты и счета” modulida mijozning ma’lumotlari yangilanganda identifikatsiyadan o‘tkazib berish;
• Bank dasturining “АСОКИ” modulida 15-16-18-so‘rovlarni jo‘natib berish;
• Bank dasturining “Банковские комиссии” modulida yangi kelgan yuridik shaxs mijozlarining OKO shartnomalari holatini tekshirib berish va yuzaga kelgan muammoni bartaraf qilishda amaliy yordam ko‘rsatish.
• Bankning yuridik mijozlariga xazna Business ilovasi bo‘yicha texnik xatoliklarni bartaraf qilish;
• Bankning jismoniy shaxslariga xazna ilovasi bo‘yicha texnik xatoliklarni bartaraf qilish;
Shuningdek, mijozlarning murojaatlari yuzasidan natijasi haqida markaz operatorlari tomonidan qayta aloqaga chiqilib xabardor qilinadi hamda qo‘g‘iroq qilib bog‘lana olmagan mijozlarga qayta aloqaga chiqilib murojaati o‘rganiladi.
Ish vaqti: 24 soat, haftaning 7 kuni (24/7)
Telegram kanali: https://t.me/xbcallsupport
Telefon raqami: +998 71 210-20-02 (qisqa raqam: 1106)